سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های عجیب پلی استیشن 5

 

بالاخره پس از انتظار های فراوان شرکت سونی از کنسول نسل جدید خود یعنی پلی استیشن 5 رونمایی کرد  .  این کنسول با ویژگی های جذاب و فوق العاده خود توانست در همین ابتدا طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به امکانات و ویژگی های عجیب پلی استیشن 5 انداخته و شما را با این موارد آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

اجرای بازی های پلی استیشن 4

یکی از ویژگی های عجیب و فوق العاده پلی استیشن 5 قابلیت اجرای بازی های کنسول قبلی سونی است. در واقع شرکت سونی پس از مدت ها توانست امکانی که سال ها بر روی کنسول های شرکت رقیب، یعنی ایکس باکس وجود داشت را به کنسول پلی استیشن 5 بیاورد.

 

 

یکی از سوالاتی که در حال حاضر در کشور ما مطرح می شود این است که برای خرید کنسول جدید به سراغ کنسول پلی استیشن 5 رفته یا کنسول ارزان تر پلی استیشن 4 را خریداری کنیم.

 باید گفت که فارغ از مسئله قیمت پلی استیشن 5 که در داخل ایران با توجه به عوامل مختلفی مثل بازار سیاه و یا به دلیل این که پول کشور ما جز کم ارزش ترین پول دنیا شناخته می شود، قیمت بالایی دارد اما باید به این نکته مهم توجه کرد که در حال حاضر در صورتی که شما اقدام به خرید کنسول پلی استیشن 5 کنید، می توانید بازی های کنسول پلی استیشن 4 را نیز به راحتی بر روی آن اجرا کنید و گویا شما دو کنسول را با پرداخت پول یک دستگاه، خریداری کرده اید.

سرعت بالای اجرای بازی ها

ویژگی فوق العاده مهم دیگری که کنسول پلی استیشن 5 دارد، قابلیت اجرای سریع بازی ها است. در واقع به دلیل استفاده از هارد اس اس دی بر روی این کنسول سرعت اجرای بازی ها به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است و دیگر خبری از لودینگ های طولانی نیست.