سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زبان آلمانی

زبان آلمانی پرگویش ترین زبان اتحادیه اروپا با بیش از 95 میلیون گویشور است. گویشوران این زبان در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس،لیختن‌اشتاین، لوگزامبورگ، شرق بلژیک، آلتو آدیجه، آلزاس، لورن و جنوب دانمارک در اکثریت هستند. این زبان در آلمان، اتریش، بخشی از سوئیس، تیرول جنوبی (ایتالیا)، بخشی از بلژیک و لیختن اشتاین زبان رسمی به حساب می‌آید. همچنین این زبان، زبان اقلیت‌هایی دررومانی و نامیبیا است.

 

 

 

این زبان یکی از مهم‌ترین زبان‌های جهان است و در آلمان، اتریش، لیختن‌اشتاین و آلتو آدیجه تنها زبان رسمی و در سوئیس، بلژیک، لوکزامبورگ و نامیبیا یکی از زبان‌های رسمی است. گویشوران زبان آلمانی در اروپای شرقی به صورت اقلیت هستند. شمار کسانی که زبان آلمانی را همچون زبان مادری خود در اتحادیه اروپا به کار می‌برند از گویشوران دیگر زبان‌های این اتحادیه بیشتر است. جمعاً حدود 105 میلیون نفر گویشوران مادری این زبان هستند و در حدود 80 میلیون نفر آلمانی را زبان دوم خود می‌دانند. زبان آلمانی به‌طور گسترده در مدارس، دانشگاه‌ها و انستیتو گوته به خارجی‌ها آموزش داده می‌شود.

آموزش آنلاین زبان آلمانی

یکی از زبان های مورد علاقه زبان آموزان ،زبان آلمانی است ولی تقریبا در تمامی شهرستان ها مدرسی برای تدریس زبان آلمانی نیست و در کلان شهرها هم با مشکلات ترافیکی روبرو هستند از این رو بهترین روش در حال حاضر برای یادگیری زبان آلمانی آموزش آنلاین است که تعیین سطح بصورت آنلاین انجام می شود وآموزش آنلاین زبان آلمانی از طریق پلتفرم اختصاصی موسسه انجام می گیرد که علاوه بر ارتباط صوتی و تصویری میان زبان آموزان و اساتید، امکانات دیگری از جمله ضبط کلاس، استفاده از تخته، چت همگانی، و اشتراک گذاری اسلاید را نیز فراهم کرده است. زبان اموزان میتوانند تا پایان ترم بارها و بارها ازجلسات ضبط شده استفاده کنند.آموزش آنلاین تبدیل به یکی از روش های آموزشی شده که با بودن ویروس کرونا تمامی مقاطع تحصیلی و آموزشگاه ها به برگزاری کلاس ها به شیوه آنلاین روی آورده اند که با دسترسی به شبکه اینترنت و داشتن لوازم الکترونیکی مثل گوشی های هوشمند و… میتوان از کلاسهای آنلاین استفاده کرد

 

پکیج غیر حضوری و ویدئویی زبان آلمانی

 

این روش از یادگیری بیشتر مختص کسانی است که وقت آزاد ندارند و افرادی پرمشغله هستند و اکثریت کارمندان که زمانی آزاد برای اختصاص دادن به یادگیری زبان ندارند و نمیتوانند در ساعاتی مقرر برای یادگیری وقت بگذارند پس با خریداری پکیج های ویدئویی شروع به یادگیری زبان می کنند، کسانی که امکان شرکت در کلاسهای حضوری و آنلاین را ندارند، استفاده از پکیجهای آموزشی زبان آلمانی مرکز زبان گات بهترین گزینه است. این پکیجها شامل ویدیوهای آموزشی هستند و در سطوح مختلف تهیه شده اند. ابتدا امتحان تعیین سطح توسط موسسه زبان برگزار می شود و باتوجه به نتیجه آزمون تعیین سطح، می تواند نسبت به خریداری پکیج موردنظر اقدام کند.درصورتی که از روش های آنلاین و یا حضوری برای یادگیری زبان استفاده می کنند خریداری پکیج های ویدئویی می تواند جهت تمرین و تکرار بیشتر استفاده شود.فایل های ضبط شده در پکیج های حضوری به این صورت است که استاد مراحل یادگیری زبان را گام به گام آموزش می دهد تا مرحله به مرحله زبان آموز همراه آن پیش می رود تا زمانی که زبان آموز به تسلط کامل زبان برسد،پس استفاده از پکیج های غیرحضوری هم یکی از روش های یادگیری زبان البته به شیوه غیرحضوری است.

 

منبع : زبان آلمانی